-->

giovedì 4 agosto 2011

Hello Buddies!



Hi, I'm Jessica, a new member of Peach Love Gyaru-sa ;)

I'm Italian, I live in Milan and I'm 19. This year I've finished the high school and now I'll study to the university in October. 

In my free time I like to go out with my friends and listen to the music.

One week ago I heard from a friend of mine, Valentina, the story of this group, so I decided to make a request for an audition in this group. I'm so interested about it!! 

My style is Ganjiro cause I don't like extreme makeup and outfits but in the meantime I love dress me up in a particular way. 


That's all!! Xoxo!! ;D

3 commenti:

  1. Abbiamo scritto un post riguardo alla vostra gyarusa, spero non vi dispiaccia ^_^ (scusate ma non sapevo dove contattarvi e ho scritto qui).

    http://gyarutips.blogspot.com/2011/08/guida-le-gyarusa.html

    RispondiElimina
  2. -princi- se il messaggio esce più volte è perchè mi continua a dare errore, comunque i modi per contattarci sono scritti in how, e mi pare che l'abbiate pure scritto voi nel sito

    RispondiElimina
  3. sì sì certo, ma capisci che io non ho facebook, non ho formspring, il vostro guestbook è vuoto e su youtube non mi sembra il caso. Volendo un contatto "veloce" (e che voi controllate spesso), ho scelto di commentare il blog. Spero solo abbiate letto il contenuto del messaggio oltre alla parentesi e se vi dà fastidio il post lo leviamo subito ^_^

    RispondiElimina